Nákupní řád a Obchodní podmínky

Nákupní řád a Obchodní podmínky

Podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu SPZKYnaPRANI.cz se řídí platnou legislativou a tímto nákupním řádem.

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „nákupní řád“) obchodní společnosti SCANDAL s.r.o., se sídlem Hlavná 118, 90083 Čataj, identifikační číslo: 44358512, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Bratislava I oddíl Sro, vložka 54267/B (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.spzkynaprani.cz (dále jen „e-shop“).

Nákupní řád pro případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání upravuje dodatek „Závěrečná ustanovení“. Ustanovení odchylující se od nákupního řádu je dále možné sjednat v kupní smlouvě. Tato odchylující se ujednání uvedená v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními nákupního řádu. Ustanovení nákupního řádu jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Kupní smlouva

Veškerá prezentace zboží umístěná na webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru, ide o vzorkové zobrazení podobného tovaru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Kupující navrhuje uzavření kupní smlouvy prostřednictvím řádně vytvořené objednávky v eshopu prodávajícího. Prodávající neprodleně potvrdí převzetí tohoto návrhu na e-mail kupujícího, přičemž toto potvrzení není svojí povahou souhlas s uzavřením kupní smlouvy.

Za souhlas s uzavřením kupní smlouvy je považován okamžik, kdy prodávající příjme platbu za objednané zboží předem na svůj bankový účet od kupujícímu. V okamžik přijatí platby od kupujícího tedy jednoznačně dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, přičemž tato smlouva se řídí platnými nákupním řádem prodávajícího. Kupující obdrží zboží spolu s daňovým dokladem.

Kupující je oprávněn odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy bez jakýchkoliv sankcí, dokud nedojde k výrobě objednaného zboží ze strany prodávajícího. Tento svůj záměr kupující oznámí prodávajícímu e-mailem. Kupní smlouva je vždy uzavřena v úředním jazyce České republiky. Kupní smlouva je vždy uzavírána na dobu určitou, do okamžiku převzetí zboží kupujícím. Tímto nezanikají práva kupujícího ani prodávajícího, které podléhají platné české legislativě a tomuto nákupnímu řádu. Kupní smlouva je archivována pouze do okamžiku převzetí zboží kupujícím.

 

Ceny zboží

Provozovatel internetového obchodu, neboli prodávající, nie je plátcem DPH. Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu SPZKYnaPRANI.cz jsou uváděny včetně DPH. Ceny jsou platné v momentě nákupu. Akční ceny jsou platné v momentě nákupu nebo do vyprodání zásob. Stránky internetového obchodu obsahují také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží (dále jen „dopravné“). Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené na stránkách internetového obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, zejména v případě nedostupnosti zboží, nebo v případě objednávek překračující běžný rámec maloobchodního prodeje. O zrušení a možnosti náhradního řešení (alternativní zboží, individuální cena) budeme kupujícího informovat e-mailem nebo telefonicky.

Objednání zboží

Odesláním platby za vytvořenou objednávku vybraného zboží kupující potvrzuje závaznost své objednávky a souhlas s nákupním řádem e-shopu.

Po odeslání objednávky se kupujícímu zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu, kupující má možnost si objednávku vytisknout. Pokud kupující při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni neprodleně automaticky odeslána rekapitulace (potvrzení o přijetí) objednávky. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Prodávající je oprávněn neakceptovat návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy v případě nenadálého doprodání zboží nebo nemožnosti jeho obstarání do termínu 14 dní. O této skutečnosti bude kupující neprodleně informován pomocí e-mailu nebo telefonicky. Návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy nebude akceptován ani v případě, že se kupující a prodávající nedohodnou jinak (např. na dodání jiného druhu zboží).

Pokud nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující nese náklady za standardně využité komunikační prostředky pro komunikaci provozovatelem e-shopu (prodávajícím), pokud tato komunikace započala na straně kupujícího. Ke komunikaci lze využít kontakt prostřednictvím e-mailu, online chatu či vyplněním kontaktního formuláře uvedeného na stránkách e-shopu. Tato komunikace probíhá prostřednictví internetového připojení a cena za toto připojení se řídí dohodnutými podmínkami mezi kupujícím a poskytovatelem služby internetového připojení.

Kupující může zvolit pro kontaktování prodávajícího i volání na některé z pevných či mobilních čísel uvedených v kontaktech. Ceny za volání na tato čísla se řídí podmínkami dohodnutými mezi kupujícím a poskytovatelem telekomunikačních služeb. Pokud prodávající kontaktuje kupujícího prostřednictvím volání na pevnou linku kupujícího nebo na mobilní telefon kupujícího, pak náklady za tuto komunikaci nese prodávající. Kupující nese náklady i za komunikaci s využitím internetového připojení, i když tato komunikace započala na straně prodávajícího, avšak pouze v rozmezí dohodnutých podmínek mezi kupujícím a poskytovatelem internetového připojení.

 

Způsob platby

Prodávající požaduje od kupujícího plnou platbu vpřed, nebylo-li před uzavřením kupní smlouvy domluveno jinak.

Převodem: Po obdržení objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) zašle prodávající kupujícímu výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol pro provedení platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Zboží je odesíláno po připsání kupní ceny na bankovní účet provozovatele e-shopu (prodávajícího).

 

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

Zpracování objednávky

V případě nejasností má prodávající (případně jeho odpovědný zástupce) právo kontaktovat kupujícího prostřednictvím poskytnutých údajů. Proto je v zájmu kupujícího zadávat tyto údaje pravdivě, přesně a kompletně.

Dodání zboží

Termín dodání závisí na druhu objednaného zboží.

Ve většině případů se pohybuje v rozmezí 2–12 pracovních dnů.

V případě méně běžného či problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Prodávající se zavazuje dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na kupujícího, snížit dodací lhůtu na nejkratší možnou dobu. V souladu s tím může být objednávka v případě potřeby pro účely logistické optimalizace rozdělena do dílčích objednávek dodaných přepravní firmou či různými přepravními firmami.

Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má kupující plné právo zrušit svoji objednávku, a to formou e-mailu v co nejkratší době.

Dodávku zboží zajišťuje firma SCANDAL s.r.o. IBA prostřednictvím přepravní firmy Slovenské pošty, nebo České pošty.

Osobní odběr

Osobní odběr není možný.

Způsob doručení

Cena za přepravu kurýrní službou Slovenská pošta/Česká pošta je následující:

Slovenská pošta – 149 Kč/zásilka
Česká pošta – 149 Kč/zásilka

Převzetí zboží

 

Příjemce zboží (nebo-li „kupující“) by měl ve vlastním zájmu překontrolovat, že je obal neporušený a zásilka nenese zjevné znaky poškození. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

 

Případné poškození se ohlašuje prodávajícímu nebo i přepravci ideálně ve lhůtě do 3 dnů od doručení zásilky. Pokud příjemce provede kontrolu nepoškozenosti obsahu až po odjezdu přepravní služby, případné poškození ohlásí provozovateli e-shopu nebo i přepravci ideálně ve lhůtě do 3 dnů od doručení zásilky.

 

V případě že kupující může identifikovat neshodu dodaného zboží se zbožím objednaným, by měl ve vlastním zájmu bez zbytečného odkladu tuto neshodu oznámit prodávajícímu, který je následně povinen tuto neshodu napravit v domluvené lhůtě s kupujícím, přičemž kupujícímu nezaniká právo na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud tuto neshodu zjistí prodávající bez předchozího oznámení neshody kupujícím, je prodávající oprávněn požadovat výměnu zboží pro uvedení dodaného zboží do shody s kupní smlouvou či vrácení tohoto zboží v neshodě s kupní smlouvou (odstoupení od smlouvy prodávajícím) případně může prodávající po kupujícím požadovat úhradu rozdílu ceny uhrazeného objednaného zboží a zboží dodaného v neshodě s kupní smlouvou.

 

Záruční lhůta (24 měsíců) na zakoupené zboží začíná běžet okamžikem převzetí věci kupujícím.

Daňový doklad k zakoupenému zboží

 

Kupující obdrží daňový doklad k zakoupenému zboží v písemní podobě spolu s objednávkou zboží na zvolenou doručovací adresu.

Tento doklad slouží současně jako záruční list k zakoupenému zboží a splňuje veškeré zákonem definované náležitosti – a to jak obsahové, podle zákona č. 235/2004 Sb. § 28, o dani z přidané hodnoty, tak formální podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu

 

Kupující nemá právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit, vrátit zboží bez udání důvodu, protože ide o výrobek vyráběný na míru.

 

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

Na již realizované služby se tato možnost nevztahuje.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího

 

Prodávající má právo od kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění smlouvy nemožné. K těmto případům může dojít zejména z důvodu vyprodání zboží, které je předmětem smlouvy, dále pak v případech kdy kupující není schopen finančně plnit podmínky kupní smlouvy ůhrady předem. Prodávající si dále vyhrazuje právo od smlouvy odstoupit v případě zjevné chyby v ceně za předmět smlouvy.

Ve všech těchto případech je kupující o této skutečnosti obratem písemně e-mailem nebo telefonicky informován. V případě že kupující již uhradil platbu za předmět smlouvy, bude mu prodávajícím bez prodlení vrácena platba zpět na účet.

 

Možnost storna objednávky

Kupující má právo provést storno objednávky nebo její části, a to prostřednictvím uvedených kontaktů e-shopu. Objednávka se považuje za stornovanou v okamžiku přijetí storna pracovníkem e-shopu. O stornování objednávky je kupující vždy obratem informován.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

 

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.

Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

 

má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená v předchozím odstavci nákupního řádu se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

 

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží nebo okamžik, kdy se prodávající poprvé prokazatelně o uplatnění práva z vadného plnění kupujícím dozvěděl.

 

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

Ochrana osobních dat

Prodávající si váží důvěry kupujícího a zavazuje se, že bude chránit data, která byla uvedena při realizaci objednávky.

 

Adresní a identifikační údaje včetně kontaktů mohou být využity pouze prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu SPZKYnaPRANI.cz), a to pouze pro účely statistického zpracování, přímé komunikace s kupujícím a v případě udělení souhlasu k zasílání obchodních sdělení a nabídek tohoto internetového obchodu. V každém takovém informačním e-mailu je uveden odkaz, kterým lze jejich odběr zrušit.

V rámci realizace objednávky jsou dílčí údaje poskytovány partnerům, kteří jsou přímými dodavateli zboží, přepravním společnostem a zpracovateli online plateb.

Uchovávání osobních dat

Zákazník při vytvoření objednávky vyplní následující osobní údaje: Jméno, příjmení, nebo název společnosti, pokud zákazník nakupuje na IČ, Jméno a příjmení kontaktní osoby pro případ doručení a převzetí zboží nebo pro případ, že objednávku vytváří zákazník za jinou osobu, které bude zboží doručeno, fakturační adresu (ulice a číslo popisné, město a PSČ, zemi) a dále telefonní / mobilní číslo a e-mailovou adresu.

 

V případě, že zákazník žádá o doručení zboží na jinou adresu, než fakturační, vyplním navíc ještě i dodací adresu (ulice a číslo popisné, město a PSČ, zemi) a navíc i název osoby či firmy, která zboží převezme nebo název kontaktní osoby v případě doručení do firmy a telefon. Všechny tyto údaje mohou být shodné s již vyplněnými fakturačními údaji.

 

Všechny tyto údaje slouží pro kompletní vyřízení objednávky a pro řádné doručení objednaného zboží. Při dokončení objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a zároveň souhlas se zpracováním osobních údajů.

SCANDAL s.r.o. po vyřízení objednávky nadále uchovává tyto osobní údaje zákazníka zejména pro účely fakturace a pro účely reklamační. Těmito údaji jsou vyplněné fakturační údaje: Jméno, příjmení, nebo název společnosti, pokud zákazník nakupuje na IČ, Jméno a příjmení kontaktní osoby pro případ doručení a převzetí zboží nebo pro případ, že objednávku vytváří zákazník za jinou osobu, které bude zboží doručeno, fakturační adresu (ulice a číslo popisné, město a PSČ, zemi) a dále telefonní / mobilní číslo a e-mailovou adresu. Tyto osobní údaje jsou uchovávány pro řádné plnění zákonných povinností společnosti SCANDAL s.r.o..

Zákazník při dokončení objednávky může vyjádřit svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení a v takovém případě může společnost SCANDAL s.r.o. využívat poskytnutých údajů a to především jména a příjmení, telefonního / mobilního čísla a e-mailové adresy pro zasílání souvisejících marketingových materiálů či informování zákazníka o novinkách nebo akcích či slevách.

 

Po doručení a převzetí objednaného zboží zákazníkem společnost SCANDAL s.r.o. nepředává již žádné osobní údaje třetím stranám vyjma výzvy k poskytnutí těchto údajů některým z orgánů výkonné moci ČR pro účely vyšetřování v oblasti trestně-právních vztahů.

 

Osobní údaje zákazníků společnosti SCANDAL s.r.o. uchovává nejméně po dobu 10 let od okamžiku poskytnutí těchto osobních údajů a v případě, že zákazník nepožaduje po této době odstranění svých osobních údajů z evidence společnosti SCANDAL s.r.o., jsou pak uchovávány po dobu dalších 10 let.

 

Zákazník může po společnosti SCANDAL s.r.o. kdykoliv požadovat zrušení svého souhlasu se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely. V takovém případě zákazník kontaktuje pomocí kontaktů uvedených na webových stránkách e-shopu (nejlépe e-mailem), ve kterém došlo k vytvoření zákazníkovi objednávky. SCANDAL s.r.o. na základě této žádosti nadále již nebude zpracovávat osobní údaje zákazníka jinak, než pro účely evidence dané platnou českou legislativou.

 

Zákazník může jím poskytnuté osobní údaje kdykoliv měnit, a to buď kontaktováním zákaznické infolinky e-shopu, ve kterém došlo k vytvoření objednávky, nebo v případě registrovaného zákazníka, může zákazník tyto údaje měnit přímo na webových stránkách e-shopu po přihlášení ke svému účtu. Přístupové údaje k účtu jsou zákazníkovi zaslány po registraci na jím poskytnutý a vyplněný e-mail.

 

Novinky e-mailem

Kupující má možnost prostřednictvím stránek internetového obchodu prodávajícího souhlasit se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího a novinek e-mailem. V každém takovém informačním e-mailu je uveden odkaz, kterým lze jejich odběr zrušit.

 

Informační e-mail bude kupujícího informovat o aktualitách z oblasti sortimentu prodávajícího, souvisejících informacích a může prezentovat akční nabídky prodávajícího.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

 

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

Ustanovení uvedená v předchozím odstavci nákupního řádu se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

 

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

 

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

Reklamační řád

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Reklamace je podmíněna prokázáním nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě prodávajícího, důkazem je zejména daňový doklad – faktura.

Reklamace, kterou uplatňuje kupující, bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Pokud není věc při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě. A to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný (nelze-li splnit požadavek kupujícího) může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.

 

 

Vady, které způsobují podstatné či nepodstatné porušení kupní smlouvy

Při výskytu vady, která může být odstranitelná a neznamená podstatné porušení kupní smlouvy, má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

 

Při výskytu vady, která je neodstranitelná a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit, protože tato vada způsobila podstatné porušení kupní smlouvy. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či čtvrtá vada jakákoli považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitel­né vady).

 

Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

 

Uplatnění reklamace

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (reklamaci), která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží, nestanoví-li Prodávající lhůtu delší. Kupující se při uplatňování reklamace může s potřebnými dokumenty prokazujícími uzavření kupní smlouvy (doklad o koupi) obrátit přímo na prodejce, nebo zboží zaslat do provozovny internetového obchodu prodávajícího spolu s popisem závady, dokladem o koupi a zpáteční adresou. Po vyřízení reklamace Vám bude zboží zasláno zpět. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na přiměřenou náhradu dopravného.

 

Způsob vyřízení reklamace

Po vyřízení reklamace bude kupující písemně nebo telefonicky (na e-mailovou adresu, v případě absence e-mailového kontaktu poštou) informován o výsledku řízení a bude s ním dohodnut způsob předání zboží/vrácení kupní ceny eventuelně podílu kupní ceny.

V případě neoprávněné reklamace bude kupující písemně nebo telefonicky kontaktován a bude mu navrhnut další postup řešení vzniklé situace (nové zboží nebo podobní náhrada).

 

Adresa k zasílání podkladů a zboží k reklamaci:

SCANDAL s.r.o., Hlavná 118, 90083  Čataj, Slovenská republika.

Kontaktní údaje:

info (a) spzkynaprani.cz

telefon: +421 902 555 000

 

 

Ochrana osobních údajů a GDRP

Veškeré informace o ochraně Vašich osobních údajů podle GDPR jsou uvedeny zde.

Závěrečná ustanovení

Dokončením nákupu povoluje kupující používání svých osobních údajů v popsaném rozsahu a bere na vědomí, že je seznámen se všemi podmínkami popsanými v nákupním řádu a s těmito podmínkami bez výhrad souhlasí.

 

Kupující má právo využít tzv. mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Subjektem mimosoudního řízení je v našem případě Česká obchodní inspekce (více na www.coi.cz). Toto právo se nevztahuje na kupujícího, který je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

 

Kupující může pro řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy využít on-line platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

Pokud je kupující právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, vztahují se na smluvní vztah prodávajícího a tohoto kupujícího některá odlišná ustanovení, popsaná níže:

  • Není-li v souvislosti se záručními podmínkami výrobce uvedeno jinak, platí záruční lhůta v délce trvání 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím.
  • Zakoupené zboží není možné reklamovat bez udání důvodu.
  • V případě stornování rezervované objednávky, může prodávající od kupujícího požadovat úhradu stornopoplatku do výše 50% celkové kupní ceny zboží z objednávky.
  • V případě oprávněné reklamace nemá kupující právo na náhradu dopravného.

 

Pokud máte v jakémkoli bodě našeho nákupního řádu nejasnosti, pochybnosti, kontaktujte nás.

 

Tento nákupní řád je platný od 25.5.2018.